nedeľa 27. júla 2014

Vitória - Beco da Batman II

Dnes tu máme úplne mimobežnú vsuvku hneď na úvod :) (Tí, čo majú facebook, ju môžu kľudne preskočiť)

Zajtra 12:30 SEČ mi držte palce na maratóne v Rio de Janeiro! :) Povzbudivé sms môžete posielať po dobu približne 3h 35min na moje české číslo +420 608 826 904, ktoré budem mať so sebou. Ďakujem. Bude pršať, kolená tak-nejak držia, tak uvidíme...

A späť do reality :)

Beco da Batman II je štvrť v malom surferskom mestečku Ponta de Fruta len pár kilometrov južne od Vitórie. Po tom, čo Batman zlikvidoval všetkých škodcov urbanistického rozvoja Sao Paula hľadal nové útočisko. Miesto na zemi, kde budú mať grafitti :) Zhodou okolností obyvatelia Fruty trpeli taktiež nemalými problémami. Nielenže tu je nanič internet a nemajú tu električky, ešte tu sú aj hrbole na cestách! :) Na stenách tu však nemajú hocaké grafitti ale plastiky! Ideálna situácia pre nášho Batmana... :)

Atmosféra mestečka na pláži je pokľudná a mierumilovná. Nachádza sa tu množstvo dobrých reštaurácií, ľudia si tu bezstarostne vykračujú po uliciach, a i keď sa tu potuluje množstvo blúdivých psov, človek má pocit akoby zavítal do oázy radosti :) Dokonca i na čelných stenách obchodov a kaderníctiev by ste márne hľadali neóny či nápisy. Načo? Rovno plastiku! :) Tak si spokojne brouzáte po uličkách obdivujete ľudovú tvorivosť, a potom to príde. Hnusná, smradľavá, špinavá, dávenianutkajúca stoka :-! Zaujímavé, že dvom miestnym pánom vôbec nevadí zastaviť svoje bicykle uprostred mosta vedúcom ponad ňu a v pohode si podiškurovať na päť minút :) Tak mi preblyslo hlavou, že ľudia tohto mesta tu buď musia na niečom fičať, alebo som len ja vadný a na každej radosti hľadám hneď chybu :)))

Od stoky moje kroky smerovali k pláži na okraji mestečka, kde sa nachádza malý kopec, do ktorého je zarezaná cestička. Tá ma zaviedla až ku romantickej zátoke :) Keďže sa už stmievalo, pobral som sa naspäť. Bol to pekný výletík, úplne mimo hlavné turistické trasy. Už len keby človeku nekrižovala cestu tá stoka. :/ Ale snáď aj s ňou si Batman poradí... ;)

Odpájam sa. Po tej megadávke cestovín, čo som práve spásal na zajtrajší maratón, už nevládzem nič, len sa odvaliť do postele B-) Dobrú a držte palce ;)


Próóč bychom se netěsili... :)

Oh Mc Donald had a farm, ia-ia-jou.. :)

Ešte aj záchody sa tu dočkali skrášľovania:)

Tu chýba slovíčko cane = cukrová trstina.

Mladomanželia sa fotia na pláži.

Romantická zátoka ako sladká tečka na závěr ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára